diumenge, 1 de novembre del 2009

Al cole, visca!

Divendres vam tenir classe a Filart, la botiga de l'Àngels. La profe va ser l'Eva Gustems, fantàstica com sempre, i les alumnes que vam tenir el gust d'assistir-hi: la Júlia, l'Anna, l'Assumpta, l'Eni, la Maite, l'Eugènia i jo mateixa. A la Júlia i l'Anna ja les coneixia però a la resta no i vaig quedar encantada, de veritat. També vam gaudir de la visita de la Rosa. Va ser una classe profitosa i molt divertida que repetirem una vegada al mes.

 El viernes tuvimos clase en Filart, la tienda de Àngels. La profe era Eva Gustems, fantástica como siempre, y las alumnas que tuvimos el gusto de asistir: Júlia, Anna, Asumpta, Eni, Maite, Eugènia y yo misma. A Júlia y Anna ya las conocía pero al resto no y quedé encantada, de verdad. También disfrutamos de la visita de Rosa. Fue una clase provechosa y muy divertida que repetiremos una vez al mes. 

Ja sé que la Júlia va ser la més ràpida a ensenyar-vos les fotos de la trobada, crec que les va penjar des del ciber de la cantonada, sinó no m'ho explico. Però crec que jo seré la primera a ensenyar-vos el cosidor de viatge, ja fet, que ens va regalar l'Eva a totes. Era un quit amb tot el material i instruccions i ahir tarda  en un tres i no res ja el tenia. Us agrada? 

Ya sé que Júlia fue la más rápida en enseñaros las fotos de la clase, creo que las colgó desde el ciber de la esquina, sinó no me lo explico. Pero creo que yo seré la primera que os enseñe el costurero de viaje, ya hecho, que nos regalo Eva a todas. Era un quit con todo el material y las instrucciones y ayer tarde lo hice en un momento. ¿Os gusta?



19 comentaris:

Unknown ha dit...

Quina enveja. Intentaré venir el proper divendres (si aconsegueixo disposar de la tarda)

Júlia ha dit...

Una monada!!! La Maite, l'amiga de la Paloma, també l'ha fet, però no se si l'ha posat al blog. Potser a la tarda m'entretinc a fer-ho.
Petonets
Júlia

orange/chocolate ha dit...

Aquest costurer és una cucuada. T'ha quedat moníssim. Petons

Pepeta ha dit...

Quina enveja que em tinc de totes vosaltres que aneu a clases de patch, jo tot el que se es veure tots els vostres blogs, m'agradaria molt poder anar, pero de moment amb la crisis tindre que esperar. Bessets.

Graciela ha dit...

hola Victoria !!!! que práctico es ese costurerito de viaje me encanta!!!!!!! te mando un beso enorme y que tengas una buena semana

Pili ha dit...

Es díficil avançar-se als reportatges de la Júlia, es una màquina. El costurer és moníssim!! i amb això si que les has guanyat a totes.
petonets ja ens anireu ensenyant els vostres avanços. Quina enveja em feu aquest grupet.

Carolina ha dit...

Que costurero tan mono!!!, me encanta, lo veo muy útil y original...

Un besote.

tailes ha dit...

El costurer és una monada. Que bonic que hi hague bona armonia a classe
Bessets

Rosa ha dit...

Me encanta!!Quiero uno,ya lo sabes.
Que pases una gran semana y sigas disfrutando de tus clases.
Besos

corapensa ha dit...

!Que bien lo pasais! que mono el costurero

eugenia ha dit...

Però Victòria !!!! que canyeres sou, el cosidor t'ha quedat monisim.

Iherba ha dit...

Hola Victoria, que tal?. Ese costurero es una monada, me alegro que hayas disfrutado de tus clases. Besos

Iherba ha dit...

Hola Victoria, que tal?. Ese costurero es una monada, me alegro que hayas disfrutado de tus clases. Besos

Anna ha dit...

Te ha quedado un costurero super bonito, me encanta.

Besos , Anna

Unknown ha dit...

pero que maco te ha quedad yo ancare el tig de fer
un peto

Maite ha dit...

T'ha quedat molt xulo, Victòria.... Jo també l'he fet. Ara em falta per fer el crazy..... i anar acabant altres coses pendents!

Petons i fins divendres!

Anna S. ha dit...

Que bé, aquest divendres vinent, santtornem-hi, quina bona manera d'acabar la setmana. Molt maco el costurero.... però jo la roba estampada l'he posat a fora... :o(

PILAR BUJALDÓN ha dit...

Monisimo el costurero y magnífica profesora os habeis buscado, me muero de le envidia, teneis mucha suerte de poder asistir a las clases con Eva, felicidades, un abrazo.

maria elena ha dit...

buenisimo ese costurero...un abrazo desde argentina http://pintarmatiz.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails