dissabte, 30 de gener del 2010

Un matí genial / Una mañana genial

Aquest matí hem tingut la Kdada de blogueres de Barcelona i haig de dir que ens ho hem passat d'alló més bé. Ens hem reunit 23 boges del patch (a la "Taverna del Bisbe" no ens tornaran a deixar entrar, segur) i a banda de posar cara als blogs, xerrar pels descosits i riure més encara, hem fet el regal de l'amic invisible.
Com la destinatària del meu ja el té a les seves mans (estic molt contenta que li hagi tocat a la Mª Eugènia), ja us el puc ensenyar.
Esta mañana hemos tenido la Kdada de blogueras de Barcelona y tengo que decir que no los hemos pasado de maravilla. Nos hemos reunido 23 locas del patch (en la "Taverna del Bisbe" no nos volverán a dejar entrar, seguro) y a parte de poner cara a los blogs, hablar por los codos y reirnos todavía más, hemos hecho el regalo del amigo invisible.
Como la destinataria del mío ya lo tiene en sus manos (estoy muy contenta de que le haya tocado a Mª Eugènia), ya os lo puedo enseñar.
 
  
  

El meu regal venia de les mans de la Nuna (encara no té blog però el tindrà). Aquí teniu una foto amb unes robetes que hem comprat a Nunoya (som tan apanyades que hem tingut temps per tot).
Mi regalo venía de las manos de Nuna (no tiene blog pero está en ello). Aquí tenéis una foto con unas telitas que hemos comprado en Nunoya (somos tan apañadas que hemos tenido tiempo para todo).
  

I uns regals extres per a dos bones amigues, la Mª Eugènia i la Júlia.
Y unos regalos extras para dos buenas amigas, Mª Eugènia y Júlia.
  

I per a que veieu que m'estic posant al dia en els projectes d'aquest any, aquí teniu el 3er objectiu del SAL de la Isi. Ara a córrer per fer el 4art i el 5è que va penjar ahir.
Y para que veáis que me estoy poniendo al día en los proyectos de este año, aquí tenéis el 3er objetivo del SAL de Isi. Ahora a correr para hacer el 4º y el 5º que colgó ayer.
 

19 comentaris:

Montse ha dit...

Hola Victoria, me ha encantado la libreta que le has hecho a Mª Eugenia, parecia que estaba hecho para ella, te ha quedado muy chula. Me lo he pasado muy bien esta mañana Besitos

eugenia ha dit...

Com m'agradat la meva llibreta i els agafador i la bossa de l'Anna. Com m'agradat tot !!!!! La kdada genial, ens ho em passat molt be. Petonets

Anna S. ha dit...

Sort que crec que no "se han quedado con nuestras caras" perqué si no... un altre día no ens deixen entrar!! Jejejejeje.... quin fart de riure que ens hem fet.....(no faré més comentaris...jejejejejeje)

MAMILOCA ha dit...

QUE ENVIDIA COCHINA QUE ME DAIS , Y YO EN CASA HECHA UNA PILTRAFA.

PETONETS

DE MAMILOCA

Unknown ha dit...

La veritat és que ens ho hem passat genial.

Magda ha dit...

Aquesta llibreta es preciosa, m'he quedat a quadres quan l'he vist, perque jo només havia fet un detallet i m'ha fet una mica de vergonya. No em tornaràa passar.
M'agradat molt passar el matí amb vosaltres,llàstima que he hagut de marxar abans perqué havia de recollir un encàrrec a Dona i tanquen a 2/4 de 2.
M'ho he passat d'allò més bé. Espero que es torni a repetir aviat, si més no, ens veiem a Sitges.
Una abraçada

mamiblues (Fina) ha dit...

Realmente ha sido genial.
Muy chula la libreta.
Besos

Ana Miranda ha dit...

Hola Victoria, me ha hecho muchaa ilusión`poder saludarte en persona. Si que lo pasamos bien, lo hemos de repetir!!!!! Un abrazo

Carolina ha dit...

Que bien se pasa en estas reuniones.... que pena que estemos tan lejos para poder ir.
Los regalos son precioso!!!

Un besote.

SUSANA RODON ha dit...

Hola Victoria, una kdada muy divertida y me ha hecho mucha ilusión poner cara a los blogs, la funda de la libreta, ha sido una monada, el detalle del cordel para cerrarla y coger el bolígrafo, es un detalle precioso. Un beso nos vemos en Sitges o en la blogosfera.

Bargalloneta ha dit...

Ha estat un dia genial. per ser novata crec que ha estat una bona estrena.... m'ha tocat el coicí de la Susana!!!!
petonets

Sandra ha dit...

Victòria m'ha fet molta il.lusió coneixer-te en persona!
La trobada ha estat tot un èxit i ho hem passat molt molt bé!
Penso com la Ana... sort que no s'han quedat amb les notres cares si no "El Bisbe..." ens prohibeix la entrada je je je
La llibreta que has fet és maquíssima i el detall del cordill rústic és molt encertat!
Ha esta molt divertit, espero que ens tornem a trobar aviat, com a la tenda japonesa...
Petons

Rita Vermeersch ha dit...

Tiennes unos trabajos muy bonitas, y la libreta es genial. Gracias por pasar por mi blog, y tu comentario.Me alegro que te servio como inspiracion para disfrutar tus scraps.
Besito
Rita

ludy11 ha dit...

Seguro que lo pasateis genial y los regalos son monisimos.

El sl de isi, te esta quedando precioso. Yo lo tengo pendiente, pero en este mes, me pongo con ello, que tengo muchas ganas.

Besitos y feliz semana

Marisa ha dit...

Qué divertidos son esos encuentros!!! He ampliado la foto del bloque del Baltimore, y qué barbaridad!! cómo está esa aplicación!! Está perfecta!!

Betty Patch by MalolaGB ha dit...

Hola Victoria, que be que ho vam passar. La llibreta era realment preciosa, hem vaig enamorar d'ella, ja,ja,ja. Un dia rodó i sense menjar cap donut. Estem en contacte. Un petonás ben gros.

Maribel-Embrujada del Patchwork ha dit...

Hola Victoria,
Fue un placer volverte a ver, lástima que no pudinos hablar mucho, pero otra vez será, ¿que bien que lo pasamos verdad? hay que repetirlo mas a menudo.
Felicidades por todos tus trabajos, son preciosos, yo no tengo mucho tiempo y voy atrasada en todo,pero me apasiona coser, además lo hago casi todo a mano y tardo mucho más.
Muchos besos y hasta pronto

Núr ha dit...

Ostres, quins regals més xulos! Tant el rebut com el fet! :D

A veure si m'animo a venir a la propera trobada, tot i que em farà una mica de vergonya! :S

Nuna ha dit...

Victòrisa... tu fent-me els honors... i jo sense haver escrit en aquesta seccio !!!!! et faig arribar les meves mñes sinceres disculpes.... sniff

El meu detallet, no podia anar a para a millors mans. He pogut comprobar, en aquestes passejades que faig pels blogs, que tu ets una pernona molt estimada entre totes les blogeres. No en va et tenen la majoria com a AMIGA i la veritat és que el cor no et fa justícia, el cor hauria de ser molt més gran, com és el teu!!!!!

Gràcies pel tutorial de l'escarssella i gracies per ser tan especial.

Un petonet i fins dissabte

Nuna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails