diumenge, 7 de març del 2010

Un parell de coses...abans de Sitges / Un par de cosas...antes de Sitges

Encara que amb els dits una mica adolorits, he acabat la tapa del costurer de la Teresa Sako, encoixinat i tot.
Com divendres i dissabte de la propera setmana no podré cosir perquè estaré a...¡¡¡SITGES!!! (quines ganes que tinc), vaig decidir donar-li una empenta i fer-ho tot seguit. Un parell de tardes per a les aplicacions i la tarda-nit d'ahir per l'encoixinat.
Aunque con los dedos un poco doloridos, he acabado la tapa del costurero de Teresa Sako, acolchado y todo.
Como el viernes y el sábado de la próxima semana no podré coser porque estaré en...¡¡¡SITGES!!! (qué ganas tengo), decidí darle un empujoncito y hacerlo todo seguido. Un par de tardes para las aplicaciones y la tarde-noche de ayer para el acolchado.

També he trobat un foradet per fer el costurer de l'Ana Salom. L'he tunejat una mica.
También he encontrado un huequito para hacer el costurero de Ana Salom. Lo he tuneado un poco.
I un caprici que vaig veure per la bloggosfera i que em va portar Amazon aquesta setmana.
Y un capricho que ví por la bloggosfera y que me trajo Amazon esta semana.

Com ja us he dit al principi de l'entrada estaré a Sitges divendres i dissabte. Dissabte hi ha kdadda al matí i a la tarda i jo hi seré, així que si voleu saludar-me no tenia més que venir. I per les que aneu divendres si voleu també podem quedar un moment o altre, només teniu que dir-m'ho, estaré encantada de trobar-me amb vosaltres.
Como ya os he dicho al principio de la entrada estaré en Sitges viernes y sábado.
El sábado hay kdadda por la mañana y por la tarde y yo iré, así que si queréis saludarme no tenéis más que venir. Y para las que váis el viernes si queréis podemos quedar un momento para vernos, sólo tenéis que decirlo, estaré encantada de encontrarme con vosotras.

28 comentaris:

Glòria Garcia ha dit...

Victòria jo també aniré a Sitges, sóc de Vilanova i la Geltrú que està a 8 km. M'encantarà poser saludar-te, digua'm on seràs i passarè, segur que trobo a d'altres amigues blogueres. En fa motla il·lusió.
Petons
Glòria

Natitxu ha dit...

Vaya que trabajadora, cuanto trabajo hecho. Intentaré ir a Sitges si mi cabeza lo permite.
Besos

Unknown ha dit...

Jo també aniré divendres i dissabte. Ens veiem divendres? Aniràs en tren?

Jo el costurer ni l'he començat encara. Estic posant el bies a la vànova Tilda de la meva filla abans no tregui nòvio. Ja, ja, ja i també acabant una coseta per estrenar a Sitges.

Sandra ha dit...

Victòria! Ets una màquina!!!
T'ha quedat tot perfecte, el costurer de la Teresa m'encanta et quedarà preciós!!!
I el de la Anna també!!!
Yo també aniré a Sitges Divendres i dissabte! Si et ve de gust podem fer un café o dinar juntes! Així podriem xerrar tranquil.lament, nosaltres serem 3 o 4, em penso que la Anahí també anava divendres!
Ja em diràs alguna cosa!
Petonets
Sandra

eugenia ha dit...

Tan treballadora com sempre, ens veiem a Sitges, agafarem el tren de les 8,38 a passeig de Gracia. Petonets

Júlia ha dit...

T'ha quedat perciòs. Sort que aquests dits descansaran per que si no... Ens veiem a Sitges!!
Gràcies i petonets
Júlia

Magda ha dit...

Molt bonica la Tilda. T'ha quedat molt bé.
Ens veiem a Sitges!!!

Magda ha dit...

No se que ha passat, el missatge anterior era per la Eugenia.....??????
Que bé que ja l'has acabat, ha estat divertit, eh?, jo encara no l'encoixinat, es el que em fa més por.
Fins divendres!!Quines ganes tinc!!!!!

Montse ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Montse ha dit...

Victoria, el comentario eliminado lo he hecho yo, no se que me ha pasado pero lo habia escrito tan rapido que no tenia sentido.
El costurero de la Teresa Sako, preciosisimo, el bloque de los costureros chulo, ERES UNA MAQUINA TRABAJANDO,Y LOS TRABAJOS TE QUEDAN PERFECTOS, NENA TU VALES MUCHO.
Yo voy con Mª Eugenia y Ana, a Sitges, madrugaremos un poco pero vale la pena, nos vemos allí que tiemble Sitges
Petonets

Nuna ha dit...

Ohhhh Victòria que macoooooooooooooo !!!!!!!!!!! que arrepentida estic de no haver-lo fet.... snifffff

Encantada de saludar-te a Sitges !!!!

Nuna

maria josé ha dit...

¡que bonito el costurero¡, y ¡que bien hecho¡, y ¡hay que ver como te cunde el tiempo¡, en fin, todo una maravilla...bsss

Pepa ha dit...

T'ha quedat maquissim!!!!

Em penso que encara que sigui tard....m'animaré a fer-lo...es tan macoooo!!!!!

Fins el cap de setmana!!!

Isabel C ha dit...

Te está quedando preciosisismo! Por cierto yo estaré el viernes a ver si nos vemos por ahí, aunque creo que voy a andar liadisma mirando y curioseando todo. Al final creo que me he quedado corta en timepo tendría que haber cogido un día más para poder conoceros a muchas de vosotras. Enfin... al menos iré con los ojos bien abiertos por si te veo saludarte. Un besito

Marisa ha dit...

Pero qué bonito te va a quedar ese costurero!! Me encantan los colores, y la forma en que lo estás montando.
Un beso.

ludy11 ha dit...

Te va a quedar precioso el costurero y las telas que has utilizado me gustan muchisimo

Besos y que lo paseis de maravilla en Sitges

Anna ha dit...

Precioso la tapa del costurero, has estado super trabajadora esta semana.

Un abrazo , Anna

tailes ha dit...

Xica això si que és correr, a mi encara em falta l´altra part del costurero, a vore si demà me fico. Dissabte jo també vaig a Sitges, serà bonic possar cares a tantes blogueres jejeje
Petons

Nile e Richard ha dit...

Oi coração.
Muito bonito o seu costureiro.
Feliz dia da mulher para voce.
bjtos no coração.Nile.

Fina ha dit...

Te esta quedando precioso!!! tanto el costurero como la colcha!!

besotes

ART TO PATCH ha dit...

Que treballadora victoria! t'està quedant molt bonic!
Petons
Laura

Ana Miranda ha dit...

Hija tomate un respiro!!!! te ha quedado genial, Un abrazo

Mila ha dit...

HOla Victoria!
Y yo encnatada de que quedemos el viernes y así nos conocemos, no? Te mando un mail.
Qué cosas más bonitas haces, no conocía tu blog, pero a partir de ahora, seré habitual...
Besotes.
Mila.

elsenyordelosganchillos ha dit...

Què maco!!! M'encanta. Jo encara no he passat de la primera part, però no perdo l'esperança d'avançar-lo una mica. Segurament aniré a Sitges el divendres. M'encantaria quedar amb algú, perquè vaig sola, per variar. Espero que ens trobem.

martameiga ha dit...

¡Genial!
Pues entonces nos veremos, porque iré con Angela-patch... :))))
besitoooos

Knit Family ha dit...

Aquest costurer és una passada, m'encanta en totes les versions que feu!!!!, No és veurem a Sitges, aniré el dijous,un altre cop serà!!!!!, les fotos de le neu una passada!!!!

loli godino ha dit...

Te han quedado muy bonitos, haber si me pongo las pilas y los termino. Un saludo.
Loli

Ulla's Quilt World ha dit...

Hi! Greetings from Finland! That quilt is so fantastic! I am so happy that I found your blog! I love Japanese quilting! It's so nice to find other quilters all around the world.
www.ullantilkut.vuodatus.net

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails