diumenge, 11 de juliol del 2010

Calor

Ja sé que fa dies que no penjo res però amb aquesta calor la veritat és que no bé de gust fer res, ara mateix el termòmetre de dins de casa marca 30º i pujant, i no tinc gaires coses per ensenyar-vos.
Ya sé que hace días que no publico nada pero  con este calor la verdad es que no apetece hacer nada, ahora mismo el termómetro de dentro de casa marca 30º y subiendo, y no tengo muchas cosas que enseñaros.

He començat el SAL de px de Las Locas de la Mesa Camilla, que ja us ensenyaré quan el tingui més avançat i estic amb l'objectiu d'aquest mes del SAL de la Isi i del BOM de l'Ana Salom. Però em fa molta mandra començar res mes.
He empezado el SAL de px de Las Locas de la Mesa Camilla, que ya os enseñaré cuando lo tenga más avanzado y estoy con el objetivo de este mes del SAL de Isi y del BOM de Ana Salom. Pero me da mucha pereza empezar nada más.

Us deixo un parell de cosetes que vaig fer fa uns dies, abans de quedar estabornida per la calor.
Os dejo un par de cositas que hice hace unos días, antes de quedar aturdida por el calor.
Trobareu el tutorial aquí. Encontraréis el tutorial aquí.

Patró gratuït aquí. Patrón gratuito aquí.
 

15 comentaris:

El Rinconcito de Adeli ha dit...

te entiendo perfectamente. Con este calor da pereza cualquier cosa y te "aplatanas" como dicen en mi tierra.
Me gusta mucho el trabajo que has publicado, los neceser preciosos.
Besos

Blanca ha dit...

Las cositas pequeñas son para el verano!!!! Las tuyas te han quedado muy bonitas!!!!
Bss

Zulú and Co ha dit...

Pues a mi con este calor lo que más me apetece es coser...soy una rara, ja ja ja

Feliz semana
Bss
M.

Pili ha dit...

La calor ens axaifa a tots!!!!
petons

corapensa ha dit...

!Me encantan las bolsitas de aseo; me encanta la matriuska.Veo que te sienta bien el kalor;sigue asi de creativa,besos

Unknown ha dit...

Per ser que fa calor, pots ensenyar moltes feinetes. Totes molt boniques.

Magda ha dit...

Encara tens esma per fer alguna cosa, jo a casa vaig del sofà al llit i del llit al sofà. Fa molta calor!!!!!
Els estoigs són molt pràctics i les teles molt boniques. M'agraden molt!

Anònim ha dit...

Me gustan muchisimo tus trabajos Victoria. Gracias por el tutorial de la muñequita, el Tralala lo tengo de hace días imprimido y supongo que algún día lo haré.

Sandra ha dit...

Quins detallets més macos!
Encara vas fent cosetes! La veritat es que amb aquesta calor només es poden anar fent minifeinetes...
Petonets

Fina ha dit...

Que bonito todo!! pero el gatito me ha encantado!!!! gracias por el patrón!! seguro que lo hago!!!

Un beso

Carolina ha dit...

Es que el calor es mal compañero de costuras... aun así no has parado, los neceseres son preciosos y la matriuska y el gatito, me han encantado, me guardo los tutoriales y el gráfico, gracias!!!

Un besote.

Núr ha dit...

Els necessers (o estoigs?) t'han quedat guapíssims! M'agraden molt les teles! I el coixinet de punt de creu és preciós!

Jo també estic com tu: fastiguejada de tanta calor i amb un munt de coses per fer, però molta mandritis per aquesta xafogor! Quin fàstig!!!!

Silvia ha dit...

me gustan mucho los neceseres... te han quedado fenomenal... ¿ Me podrías decir si los has sacado de algún tutorial?.Gracias

Gladys ha dit...

Hola, Victòria!!! Espero que estés un poquito mejor, aunque veo por tu blog que el calor no amaina, como tampoco el frío por estos lares! Preciosos los neceseres y me llevo el tuto del gatito que es divino y me vendrá genial para el regalo de una amiga! Cuídate mucho! Mil BESOTES!!!

Montse ha dit...

M'agraden molt els necesers, bé je je m'agrada tot. Jo sempre dic el mateix quina llàstima al estiu que hi ha tan bona llum que la calor tregui les ganes de cosir.
Haurem d'esperar les tormentes d'estiu que refrenquin una mica.
Ptonets.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails