dijous, 18 de novembre del 2010

Sampler + SAL

Ja m'estic posant al dia.
El bloc nº 14 del Sampler, el Nine Patch.

Ya me estoy poniendo al día.
El bloque nº 14 del Sampler, el Nine Patch.
 

I evidentment no m'he pogut resistir a aquest nou SAL que organitza la Isi a partir de gener, d'apliqué japonés que com ja sabeu és la meva debilitat. I em fa especial il·lusió perquè és amb ella que estic fent el Baltimore des de fa més d'un any.
Cliqueu a la imatge i trobareu tota la informació.

Y evidentemente no me he podido resistir a este nuevo SAL que organiza Isi a partir de enero, de apliqué japonés que como ya sabéis es mi debilidad. Y me hace especial ilusión porque es con ella que estoy haciendo el Baltimore desde hace más de un año.
Pinchar en la imagen y encontraréis toda la información.

 

13 comentaris:

Maite ha dit...

T'ha quedat molt bé el nine-patch! I també he vist el nou SAL, però de moment vull acabar les coses que tinc entremans.... de moment no acabo cap! Todo se andará...

Petons!

Maite

Bruna ha dit...

Realment preciós!!!!!!!!!!, igual que el SAL que t'has apuntat.
Petonets

Isabel C ha dit...

Yo me lo estoy pensando, si que tiene buena pinta. Un besazo

Magalis Marisol ha dit...

Hola amiga!!!
Felicitaciones!!! Te ha quedado precioso!!!
Que Dios te bendiga hoy y Siempre y un fuerte abrazo desde Venezuela!!!

Esperanza ha dit...

Ese bloque con esas telas... ya tenía yo ganas de verlo... me encanta. un besazo.

iaia.imma ha dit...

Victòria, crec que tu sempre te'ns
la feina al dia.:):)):)))

roser ha dit...

Hola Victòria!!!jo també estic apuntada al Sal, així que ja ens trobarem el Gener.
Per cert, el nine patch perfecte i preciós.
petons
roser

Unknown ha dit...

El nine-patch preciós amb aquestes teles. I prepara't que demà surt la meva aportació al sampler!

Ah! Jo també estic ja apuntada al nou sal.Ja saps, carn dèbil. Ja, ja, ja

Nuria ha dit...

Molt maco el nine-patch i gràcies per la informació del nou sal. Ara mateix m'apunto. Per cert, organitzo un sorteig al meu blog; si et ve de gust estaria encantada de que t'apuntis.
Un petó
Nuria

Fina ha dit...

Te apuntas a un bombardeo!!!! jajajaja, es que eres muy valiente y cumplidora sobre todo!!!

el bloque está precioso!! me encantan esas telitas

un besillo

Laurasdream ha dit...

Divino!!!!!!!!

Knit Family ha dit...

Estàs a tots els fregats!!!! quina energia!!!, t'ha quedat molt bé!!!!

Susan ha dit...

Hola Victoria, muy bonitos tus bloques. Yo también me tengo que poner al día.
Bss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails