dimecres, 5 de gener del 2011

Començant el 2011 / Empezando el 2011

Jo diria que he començat el 2011 amb bon ritme.
Per començar he renovat el blog, que ja tocava.
Yo diría que he empezado el 2011 con buen ritmo.
Para empezar he renovado el blog, que ya tocaba.  

L'últim bloc del Baltimore. Ara toca escollir la roba pels marcs, no ho tinc gens clar.
S'admeten suggeriments.
El último bloque del Baltimore. Ahora toca escoger la tela para los marcos, no lo tengo nada claro.
Se admiten sugerencias.

 

Un altre bloc del BOM de la Lynette Anderson. Ja en portem 6,
a veure si faig una foto de conjunt.
Otro bloque del BOM de Lynette Anderson. Ya llevamos 6,
a ver si hago una foto de conjunto.






La meva versió de la bosseta que ens va ensenyar a fer la Marisa aquí.
Si encara no l'heu fet animeu-vos que és molt fàcil.
Mi versión de la bolsita que nos enseñó a hacer Marisa aquí.
Si todavía no la habéis hecho animaros que es muy fácil.

I els regals de Reis per la família, que no està l'economia per a grans despeses.
Una col·lecció de draps de cuina amb aplicacions a punt de festó.
Espero que els agradin, demà ho sabrem.
Y los regalos de Reyes para la família, que no está la economía para grandes gastos.
Una colección de trapos de cocina con aplicaciones a punto de festón.
Espero que les gusten, mañana lo sabremos.

I com passa cada principi d'any no m'he pogut estar de sumar-me a algun dels projectes que se'ns proposen per la bloggosfera. Segur que encara cau algun més. Sort que vaig acabant els que tenia començats fins ara. A la columna de la dreta els podeu veure.
Y como pasa cada principio de año no me he podido resistir a sumarme a alguno de los proyectos que se nos proponen por la bloggosfera. Seguro que cae alguno más. Suerte que voy acabando los que tenía empezados hasta ahora. En la columna de la derecha los podéis ver.

21 comentaris:

ara ha dit...

Me encanta la idea de los trapos de cocina, muy bonitos, eguro que les gutan, si ves que no, me los mandas ajajja
Bss.

Fils i robes ha dit...

Estas super treballadora!!

María Dolores Jiménez Acevedo ha dit...

Hola Victoria, no conocía tu blog y me gusta todo lo que tienes, has hecho un trabajo precioso con los bloques de patchwork y te queda muy bonita la cabecera del blog. Enhorabuena por tus trabajos, me hago tu seguidora. Un beso.

Eva ha dit...

Pues si que has empezado con fuerza Yo tambien pienso como montar el báltimor
bss

mariajose ha dit...

chica,menudo ritmo..cuantos trabajos ..animo y que no decaiga..
un abrazo desde MENORCA

Nuria ha dit...

Segur que els agraden molt els draps de cuina perquè són preciosos. Un petó i feliç nit de Reis.
Núria

Zulú and Co ha dit...

el Baltimore es una preciosidad (y laborioso y de mucha mucha paciencia)!! así que la cabecera del blog es preciosa :)

Bss gordos y feliz 2011
M.

viky-patch ha dit...

Seguro que les gustan los regalos que les tienes preparados, son muy bonitos y simpaticos, Aaaaaaa y el baltimor es.... divino, yo lo he trabajado y los tuyos te quedan precioso, es un gran trabajo, un saludo.....

Bruna ha dit...

Uns regals molt guapos, a mi m'encanten!!!!!!!.
Petonets

Maritza ha dit...

Victoria, has comenzado el año con mucha energía, donde continues así terminarás todo lo que tengas empezado!!! El bloque del Baltimore te quedó hermoso y todos juntitos son una pasada. Yo estoy a punto de comenzarlo. Un besote

Unknown ha dit...

Ja tens el baltimore fet........ Agh! i jo vinga festes, cavalcades, romeria de botiga en botiga buscant jogines.... un mes de desembre i inici de gener sense quasi agafar agulles.

No continues amb els quatre blocs més?

Felicitats per les feines i per la capçalera del blog.

Sandra ha dit...

Si que has començat amb energia si!!!
A més has acabat els proyectes de l'any passat!!! Increíble!
Jo no m'he apuntat a res nou, estoy muy "comedida", quan acabi el que em porta de cap tornaré a agafar el ritme.
Un molt bon any i a veure si ens veiem que al final tot va quedar en no res!!!
Petonets

Nanny ha dit...

¡Ahora no te vamos a conocer!. ¡Si hasta has cambiado la foto del avatar!.
Con lo que me gustaba tu cabecera del blog. Era de mis preferidas. Aunque esta tampoco está nada mal. Así como el fondo. ¡¡Muy bonito y fino!!
Besitos.

orange/chocolate ha dit...

Has començat l'any amb molta empenta. Quina de coses boniques. Els draps de cuina m'encanten, el Bom de la Lynette és una cucada, la bosseta,... tot!!

Rebeca ha dit...

Victòria!! Qué entrada más completita y qué trabajadora!!
Tengo muchas ganas de ver todos tus bloquecitos juntos, tanto los Baltimore como el BOM de Lynette...será seguro espectacular!!!No me lo pierdo!!

Un besazo,

Martina.

Carolina ha dit...

Hola Victòria, veo que no has parado ni en Navidades..., esos trapos de cocina son preciosos y la bolsita de tela me encanta. Tu Baltimore quedará bonito con lo que le pongas, pero ya que has hecho todo con baticks, yo probaría con alguno de ellos...

Un beso y Feliz Año!!!

Marieta ha dit...

Madre mia que ritmo Victoria, a por todas ehhh???

Bueno el Baltimore una maravilla. cuando los unas va a ser un espectaculo.
El bom es una verdadera monada, me encantaaaa.
Y la cestita chulisma

sigue asiii... no paressss

besitosssssss

MARIAN ha dit...

Victòria!!
Como me gustan tus bloques del Flowers from my garden!! Y quedan estupendos de cabecera.
Por cierto, preciosa nueva imagen del blog y de tu foto.

Un besote
MARIAN

Júlia ha dit...

Doncs ja tinc ganes que ens ensenyis què t'han portat els reis...
Petonets

Laurasdream ha dit...

Que treballadora que ets! Quantes cosetes.

Feliç 2011 i molts, molts petonets!!!

Mercè ha dit...

Hola Victoria, acabo d'aterrar al teu blog i m'ha agradat molt, fas coses molt boniques .... jo acabo de començar en el mon dels bloggers i m'estic enganxant... fins aviat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails