dimarts, 15 de febrer del 2011

Calaix d'impremta / Cajón de imprenta *1

He començat l'abecedari del meu calaix d'impremta. No havia brodat mai a 1x1 i tot hi que costa una miqueta, m'agrada molt el resultat.I m'encanta com queda el fil que vaig escollir, un Valdani degradat.
He empezado el abecedario de mi cajón de imprenta. No había bordado nunca a 1x1 y aunque cuesta un poco, me gusta mucho el resultado. Y me encanta como queda el hilo que escogí, un Valdani degradado.
De moment he arribat a la "E", porto un bon ritme, a veure si el puc mantenir.

De momento he llegado a la "E", llevo un buén ritmo, a ver si lo puedo mantener.
Encara no les he muntat per posar-les al calaix, però amb les indicacions de l'Imma crec que no tindré cap problema.

Todavía no las he montado para ponerlas en el cajón, pero con las indicaciones de Imma creo que no tendré ningún problema.
El calaix ja el tinc net i a punt per posar-li la cera, però m'ho prendré amb calma.
Per a la propera quinzena espero poder ensenyar-vos algun dels dissenys que he escollit per fer. I potser alguna lletra més.

El cajón ya lo tengo limpio y a punto para ponerle la cera, pero me lo tomaré con calma.
Para la próxima quincena espero poder enseñaros alguno de los diseños que he escogido para hacer.Y quizás alguna letra más.
 

26 comentaris:

roser ha dit...

Te molt bona pinta!!!!me quedat amb les ganes de poder fer-lo.
petons
rooser

Sandra ha dit...

És preciós Victòria!
M'agrada molt!!!
On vas comprar la roba? Es lli, oi???
Tinc ganes de començar el meu...
(Gràciesssss a la Pepa, en tinc un esperant!!!!)
I l'abecedari és maquíssim!
Quan l'hagi de començar et demanaré "help", ok?
Petonets i a continuar amb el bon ritme!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Las letras son muy bonitas, y tan chiquititas quedan monísimas. Feliz semana! :)

iaia.imma ha dit...

Son precioses i el color del fil degradat, també m'agrada molt.

Maritza ha dit...

Victoria, las letras bordadas te están quedando preciosas. Me imagino que siendo tan pequeñitas cuesta un poco hacerlas. Pero el resultado final será divino. Un besote

Isabel C ha dit...

se ve muy delicado!! t va a quedar preciosos!! y veo que el rojo es lo tuyo, eh?

Un beso

Pili López ha dit...

Que buena pinta tiene, te va a quedar muy bonito, además en rojo con lo que lucen las labores en ese color. Seguiré tus avances.
Besos

Victoria ha dit...

En 1x1 queda precioso, pero ando mirando que tan pequeño no son los espacios, en otros blogs los tienen 2x2 y queda un buen margen... no se que hacer, valiente duda.
El abc te está quedando precioso, bss

Cristina ha dit...

Molt maques les lletres que has escollit. Segur que el resultat final serà magnífic. Petons

Marta ha dit...

El ABC te estña quedando espectacular... me encanta! Van a quedar todos los cajones PRECIOSOSSSSSS!!! y muy muy elegantes. Un besote

SUSANA RODON ha dit...

Te esta quedando muy bien, yo no me he atrevido a trabajar con lino, pero me gusta mucho más que trabajar con Aida como estoy haciendo. No sé quizá me lo piense y haga alguna prueba con el lino. Me gusta mucho como te esta quedando. Un beso.

Natitxu ha dit...

Ye quedará precioso, me parce que has tenido un gusto exquisito eligiendo la tela y el hilo. Besos

Carolina ha dit...

Que bonito Victòria!!!, sois unas valientes bordando en 1/1....., pero la verdad es que queda genial!!!

Un beso.

Magda ha dit...

Victòria...ets una màquina!!!!
petons

ara ha dit...

Chulisimo!!!! el color que has escogido es precioso.
Bss.

Belén ha dit...

Victoria, las letras bordadas te están quedando preciosas.
Besos

Mavi. ha dit...

Victoria, te está quedando precioso. Me gusta el degradado del hilo.
Besitos.

Montse ha dit...

Que bonito queda con ese hilo.

Petons

corapensa ha dit...

!Unas letras preciosas!te va a quedar un cajon de lujo

Pepa ha dit...

Hola Victòria!!!!

Vaig passar ahir a veure't però no veig el comentari.....potser em vaig despistar pq vaig anar a mirar l'enllç del que parles (iaia Inma)...

T'està quedant d'escandol!!!!!!
Com canvia el fil vist a la mà (el portaves quan vem anar als encants...) i brodat!!!!

1X1, es la mida petita i només amb un fil?? M'has de donar classes on line abans que comenci!!!!

Petonets.

Anna ha dit...

Et quedara un calaix magnific i quina paciencia brodar 1x1.

Petons , Anna

Pili ha dit...

Te molt bona pinta aquest degradat...
al meu blog t'he deixat un regalet.
Petons

Bruna ha dit...

Unes lletres maquíssimes!!!!!!!, segur que et quedarà de meravella.
Petonets

Nanny ha dit...

¡Aaaag, 1x1!!!. Que dolor de ojos más grande.
Pero es que es lo suyo. Me parece a mi.
EL Abc escogido es muy bonito.
Despacito y con buena letra, ya verás que preciosidad.
Besines grandes.

Marieta ha dit...

VAyaaaa¡¡¡ que le has cogido carrerilla, madre que bonito va a quedarte.

No te entra asi como una cosa de tenerlo todo acabado?? a mi me paso con el primero.
Precioso trabajito Victoria

besossssss

Toffe ha dit...

Te va a quedar precioso!!
Y el abecedario es ideal...
Ánimo!
Un besote

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails