dijous, 6 de setembre del 2012

Bosses / Bolsas / Bags

Un estiu passat a casa dona per molt, no només per a teixir els xals que us ensenyava a l'entrada anterior. Això si, coses petites i ràpides, que la calor no és bona companya de les agulles.
Un verano pasado en casa da para mucho, no sólo para tejer los chales que os enseñaba en la entrada anterior. Eso sí, cosas pequeñas y rápidas, que el calor no es buena compañia de las agujas.

Amb un cabdell de "trapillo" (d'aquests que estan tan de moda últimament), un ganxet de 8 mm i unes nanses de corda em vaig fer el bolso de l'estiu.
Con un ovillo de "trapillo" (de estos que están tan de moda últimamente), un ganchillo de 8 mm y unas asas de cuerda me hice el bolso del verano.
L'he fet servir força, encara que trobo que pesa una mica massa...
Lo he usado bastante, aunque encuentro que pesa un poco...

Un reunió estiuenca entre bones amigues amb l'excusa de realitzar un projecte en comú.
Sembla que ens han agradat els summer patch :)
Una reunión veraniega entre buenas amigas con la excusa de realizar un proyecto en común.
Parece que nos han gustado los summer patch :)
El resultat: un estoig de clara inspiració japonesa.
El resultado: un estuche de clara inspiración japonesa.
Cosit íntegrament a mà, com a mi m'agrada.
Cosido íntegramente a mano, como a mi me gusta.

I com les teixidores sempre tenim un, dos, tres... projectes entre mans, sempre ens fan falta bosses per guardar-los.
Y como las tejedoras siempre tenemos un, dos, tres ... proyectos entre manos, siempre nos hacen falta bolsas para guardarlos.

Amb una roba molt adient per la utilitat que li havia de donar, vaig fer dos bosses.
Una nova versió seguint aquest tutorial i una altra per una amiga amb el tutorial de la Mairuru que tant agrada.
Con una tela muy apropiada para la utilidad que le iba a dar, hice dos bolsas.
Una nueva versión siguiendo este tutorial y otra para una amiga con el tutorial de Mairuru que tanto gusta. 

33 comentaris:

laura ha dit...

Ostres quin bé de déu de bosses!! Totes són fantàstiques, però la d'estil japonès és una autèntica cucada!

orange/chocolate ha dit...

Has fet també el flowing lines!!! M'agraden molt els dissenys de 100%rain. Has aprofitat molt bé l'estiu! Petons

Maritza ha dit...

Victória el bolso te quedó estupendo!!!! es verdad que ultimamente estoy viendo muchos rabajos con esta técnica.....
Qué bueno es coser entre amigas y el estuche con telas japo me parece divino....a mí también me gusta hacer las osas a mano.
La tela y el diseño de las dos bolsas son preciosas. Un besote cielo

Laia ha dit...

Vols dir que no tens braços biònics???? Ja no et dic que m'agrada perquè ja saps de sobres que m'encanta :P

Nutsue ha dit...

Si que has fet feina aquest estiu! M'agraden molt les bosses per a portar projectes de mitja (ja veus que jo sempre tiro cap a casa ;)

Digna ha dit...

Ja feu caras de que planejaveu passar-ho molt bè i el resultat doncs és perfecte. Quines bosses tant xules.
Petonets

Betty Patch by MalolaGB ha dit...

¡¡¡Holaaaaaaa!!!! Però quines coses mes boniques que fas sempre. M'alegro que ho pasesiu tant be. Jo no vaig poguer anar perquè tenia familia de fora. Avia'm si ens veiem mot avia't. Molts petoneeeets.

albis ha dit...

Com m'agrada aquest estoig de "clara isnpiraciço japonesa". T'he dit ja que en vull un? ;)

Núr ha dit...

Jo estic totalment enamorada de la Mairuru i els seus projectes! Llàstima que ara fa temps que no publica gaire...

L'estoig us ha quedat senzillament INCREÏBLE!! Estic admirada del munt de coses que heu anat fent totes aquest estiu, malgrat aquesta calor fastigosa i llefiscosa i insofrible que ha fet... Tinc alguna coseta començada, però no he tingut gaire temps, amb la nena i anant amunt i avall com hem anat...
Mira que m'agraden els dissenys japonesos i les robes aquestes més dures, però quan veig tanta coseta petita m'agafa una mandra...

Com et vaig dir em sembla que amb unes altres bosses que vas fer, sí!, jo també em vull fer bosses d'aquestes per a les diverses labors començades, que les bosses de plàstic fan molt lleig! (i les agulles hi fan forats...) :(

Núr ha dit...

hahahaha! Amb un comentari tan llarg, ja sabia jo que em deixava alguna cosa!: el trapillo! Jo estic pensant a fer una catifa com la que va fer l'autora del bloc Ganxetades. Bé... Ho hauré d'afegir a la llista!

Mª José ha dit...

Unos trabajos muy bonitos. Gracias por el enlace de las bolsas seguro que hago alguna,porque me han gustado mucho.
Besos, Mª José

Ganxetades ha dit...

Estic amb tu, el trapillo pesa massa per fer bolso.
Les bossetes són fantàstiques i la roba preciosa!!!

Carolina ha dit...

Que trabajadoras estáis, los bolsos son preciosos y los proyectos en común me parecen ideales, sobre todo el bolso de inspiración japonés.

Besos.

Marisa Muñoz ha dit...

Me gustan las tres, pero la última... ¡me parece super útil!

Magda ha dit...

Ostres Victòria, jo encara no l'he tocat!!!! i tu ja l'ensenyes!!!! T'ha quedat molt xulo.
La veritat es que em vaig posar amb el xal i desprès ja no he tocat res més. A partir d'ara crec que ja em torno a posar les piles.
Les bosetes són molt xules i el bolso de trapillo l'he vist en directe i en dono fé que et va quedar preciòs.
Ens veiem. Una abraçada

Júlia ha dit...

Preciós, tot és preciós. El bolso l'he vist en directe i és una cucada. I la bossa per a posar els projectes de mitja que t'haig de dir, la roba és increïble.
Petons

corapensa ha dit...

!Unos bolsos preciosos,me encanta sobre todod el de aire japones;y muy practico el de las lanas,sois unas crakc,besos

Vero ha dit...

me encanta la ultima bolsa, ahora voy a ver el tutorial. Con el estuche yo aun estoy cosiendo el bies. Espero acabarlo pronto, petonets!!!!

iaia.imma ha dit...

De ben segur que ja estan totes plenes de llanes y teles. ^_*

Anna ha dit...

Ohhh, m'encanta el bolso!!!
i les bossetes molt originals.

Anna

Issabela ha dit...

Hola. He llegado a tu blog por el de Albis que es amigueta mia. Me gusta mucho las cosas que haces. te visitaré a menudo

Esperanza ha dit...

Niña te llegan mis correos?

Bugaderes39 ha dit...

Tres grans projectes. Tres bones idees.

susiloci ha dit...

Muy bonitos, yo también tengo ganas de hacer algo con trapillo....

Marieta ha dit...

Que maravilla de trabajos, nos perdido ni un minuto el tiempo
Eres increiblemente prolifera y que sepas que me encanta.
He echado de menos pasar por aqui, espero no perderme nada
un beso

orange/chocolate ha dit...

Ens tens molt abandonades!!! Què és de tu? Petons

Betty Patch by MalolaGB ha dit...

¡¡¡BONES FESTES PRECIOSA MEVA!!! Un petonàs ben graaaaaannnnn.

Pepa ha dit...

Que be que ens veiem aviat!!!,
Un petonet

LA MAGIA DEL PATCHWORK ha dit...

Hola chicas, nosotras estamos llevando a cabo un taller y hemos hecho un mantelito. Ahora queremos empezar por un bolso de playa. Nos gusta mucho lo que hacéis y si os interesa os dejo un enlace para que veáis que telas más bonitas tenemos.
http://tiendaonlinelamagiadearcas.blogspot.com

Encarni ha dit...

Preciosos```Felicidades.....

Ulla's Quilt World ha dit...

The bags are so lovely! :)
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails