diumenge, 21 de febrer del 2010

Ara sí... / Ahora sí...

Ara sí que puc dir que tinc tots els meus objectius al dia. Ahir vaig acabar el 3er. bloc del Sampler. Es tractava de fer un bloc d'aplicació amb festó i tot i que el patró que ens proposavan era força maco, jo vaig decidir escollir una altre disseny.
Ahora sí que puedo decir que tengo todos mis objetivos al día. Ayer acabé el 3er. bloque del Sampler. Se trataba de hacer un bloque de aplicación con festón y aunque el patrón que nos proponían era muy bonito, yo decidí escoger otro diseño. 
 

Aprofitaré que no tinc cap feina pendent per a fer els deures que ens va posar ahir l'Eva Gustems a classe. De moment no us ensenyo res, haureu d'esperar.
Aprovecharé que no tengo ningún trabajo pendiente para hacer los deberes que nos puso ayer Eva Gustems en clase. De momento no os enseño nada, tendréis que esperar.

28 comentaris:

puck ha dit...

me gusta tu diseño, te ha quedado muy bien.
muxus

Júlia ha dit...

M'agrada més aquest disseny!!! Tot al dia, quina enveja... Petonets
Júlia

Fina ha dit...

Pues me encanta el diseño que has puesto!! y ya con todo al dia!! si es como te cunde!!!

besos

Daisy ha dit...

Qué lindo diseño el que has realizado, te felicito por tus lindas labores y estar al dia.

Saludos

Anna ha dit...

Quina sort tenir tots el objectius al dia, m'agrada molt el diseny que has triat .

Bon diumenge , Anna

Graciela ha dit...

Que lindo se ve ese zapallo te mando un besito

corapensa ha dit...

!Me encanta! es el acerico mas mono que he visto en mi vida

Magda ha dit...

Molt bónic Victòria. Es molt simpàtic.
Fins aviat.

ART TO PATCH ha dit...

Victoria t'ha quedat molt bé el tercer objectiu! tinc ganes de veure el resultat final! èxit assegurat!
Petons
Laura

Zulú and Co ha dit...

me encanta el diseño :)

feliz semana
Bss
M.

Marieta ha dit...

Es super bonita, me chiflan las calabazas

preciosaaa¡¡¡¡

Bruna ha dit...

Una preciositat!!!!!!, felicitats.
Petonets

eugenia ha dit...

M'agrada com ha quedat, ara a fer els deures. Petonets

Iherba ha dit...

Qué bonito diseño has puesto para tu bloque del Sampler. Eres una afortunada al estar al día con todos tus trabajos y objetivos de Sales. !!!quién pudiera!!!!! Besos

Unknown ha dit...

Un disseny molt bonic i original.

Montse ha dit...

1º Srta. Victoria, el bloque es precioso y perfecto.
2º ¡¡¡¡No te da vergüenza estar al día de todo, y dejar en evidencia a las tardonas como yo!!!!!
3º De donde sacas el tiempo?
NO RESPONDAS AHORA SI NO DESPUES DE PUBLICIDAD.
Adeu guapisima y muchos besitos

Carolina ha dit...

Me encanta!!!! que original este tomate-alfiletero..... precioso.

Un beso, Carolina.

Esperanza ha dit...

Pero que bonito y que personal... y que telas...jajaja yo las tengo. un besazo.

orange/chocolate ha dit...

M'encanta el disseny que has triat. Petons

Sandra ha dit...

T'ha quedat preciós!!!
I les robes són maquissimes!
Moltes felicitats!
Jo també tinc els proyectes al dia... avui he començat la meva primera tilda! Ja veurem com va la veritat és que em trobo una mica perduda...
Petons

Unknown ha dit...

te ha quedad molt be
petons

Marisa ha dit...

Qué mona esa calabaza-alfiletero!! y qué bonitas son las rounneries!

CRISTINA ha dit...

Me encanta como te ha quedado y el diseño se parece mucho al que yo he elegido como mi logotipo.
Besos.

Knit Family ha dit...

Que repelent!!!!! segur que de seguida trobes alguna altra cosa. Una abraçada!

Maite ha dit...

Apaaaa! Victòria..... Com pot ser que tinguis tantes coses en marxa i ho tinguis tot al dia??? Quin és el secret?

ElBosquedeSara ha dit...

Ja ja ja quina carbassa més maca i original!! Estic enamorada d'aquestes teles!! Ja tinc ganes de veure't!!!
Petonets. Anahí

Pepa ha dit...

Hola Victoria!
T'ha quedat tot molt,molt,molt maco!!! No paressssss!!!! El bolso em te el cor robat!!!!!
Petonets.

Nanny ha dit...

¡Pero bueno, Victória!, ¿¡Cómo se me ha podido escapar ese alfiletomate tan rebonito!?. ¡Pues es precioso!.
Gracias por tu coment. de hoy. ¡Estoy con la vidriera!.
Besos.
Nanny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails